onsdag 18 augusti 2010

what is this? a center for antz?!

Igår åkte jag och Sara till Myrorna i Hjorthagen. Inte helt oväntat bar vi varsin korg som vi proppade fulla med saker. Vi hittade så sjukt snygga grejer och jag tyckte det var lite roligt att fota våra korgar för dom var så sjukt olika, men så sjukt snygga. Hon körde på 70-talsfärger och rustikt porslin medan jag valde kristall och pastelligt. Jag hade kunant ta med mig båda korgarna hem, men man kan ju inte köra på alla stilar samtidigt, tyvärr. Det blir ju så j ä v l a mycket grejer då. För att illustrera detta postar jag en bild på korgarna. För den som tycker att det här var extremt ointressant navelskådande och helst vill kräkas, råder jag att helt enkelt blunda from nu.


Strax efter korgbilen togs fann Sara dom typ snyggaste skorna i stan. Dom passade henne inte men gissa vad - dom passade mig perfekt!!!!!1 Happy joy shoe time of my life!



Inga kommentarer: