onsdag 18 augusti 2010

it's got to be perfect, diamonds are a girls best friend med mera med mera


Under semesterns tre veckor hann jag med två bröllop, ett dop och en husvagnssemester. Sistnämnda aktiviteten krävde inte så fin klädsel men det gjorde de första desto mer! Som ni vet har jag kring 60 klänningar att välja emellan, och det kan ju i sig ibland vara ett problem. Så mycket kläder men inget att ha på sig, är väl en klassiker. Eller nä, nu snackar jag skit. Det var väl snarare så att jag hade massa beslutsångest. Men efter en massa velande och överläggande med Mirijam och Lisa packade jag mina allra blommigaste och finaste och åkte till Umeå mer än redo

2 kommentarer:

Holle sa...

Jag började kolla igenom min garderob, jag tror jag har ungefär 50 klänningar också. jag minns att jag tänkte kanske för tre år sedan att "varför har jag bara två klänningar när jag tycker det är himla fint?", så då börjad jag samla på mig och klänning är det jag trivs bäst i!:)

Kråkan sa...

Du får ta och göra en klänning i veckan du med! :D