måndag 30 augusti 2010

Min första otrevliga kommentar!

Idag har det hänt. Jag har fått min första elaka kommentar från modiga Anonym som säger:
"Oj, vilket slöseri med pengar på klänningar. De är säkert såna äckliga från second hand och de stinker och påminner alla som ser dig om att de är från second hand."

Jag svarade:
"Stämmer! Jag får alltid kommentarer av folk som kommer fram och säger att dom är äckliga och stinker".

Älskar alla modiga människor som sitter och kommenterar anonymt i bloggar. Där satte du mig verkligen på plats. Verkligen.

4 kommentarer:

Frida sa...

du och jag kan stinka i kapp Sofie. Jag satsar ju på secondhandbyxor som folk har kissar och bajsat i. / Stinky

Kråkan sa...

Urs du är så äckliga Frida! Folk kommer tänka så fort dom ser dig att du har secondhandbyxor!

Bonnieto sa...

Ja, det är ett minnesvärt ögonblick och förr eller senare råkar vi alla ut för det! Jag vill minnas en nazist som i en kommentar lovade att våldta mig för att jag var en sådan idiot. Först fick jag en klump i magen men så borstade jag av dammet och gick vidare.

Kommer också ihåg ett Simpson-avsnitt där Lisa bli mobbad för att hon har secondhand-kläder med orden "People died in those clothes!" Hahaha... Jorå så att...

Lonesome Mama sa...

Haha alltså jag dör, någon som är grymt avis eller vadå?

Förresten har jag ett par sprillans nya oluktande örhängen som vinst på min lilla bloggtävling, kom med ett bidrag vettja!