söndag 15 augusti 2010

Happy joy samlingen

Idag blev jag fotad av Amanda när jag var på kalas hos nyblivna makarna Mohlin+Karlsson. Hon frågade hur många klänningar jag hade och jag svarade kring 30. Nu när jag räknat dom alla, väl tillbaka i vardagen i huvudstaden upptäcker jag att de snarare är kring 60 stycken. S e x t i o s t y c k e n k l ä n n i n g a r .
True story!

Ja, jag är tillbaka i Stockholm och har inte bloggat nästan alls under semestern. Förlåt mig, låt oss vända blad och börja om på nytt och säga välkommen hösten, du är nästan - eller nja egentligen inte alls - efterlängtad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vilket slöseri med pengar på klänningar. De är säkert såna äckliga från second hand och de stinker och påminner alla som ser dig om att de är från second hand.

Kråkan sa...

Stämmer! Får alltid kommentarer från folk som kommer fram och säger att dom är äckliga och stinker.