tisdag 20 juli 2010

in need for new BFFs!

Det här är Hannes och Mirijam. Detta är inte en så värst smickrande bild för någon utav dom och dom är egentligen inte lika på nåt sätt. Förutom kanske att båda är supersociala och pratsamma själar. Som jag är med nästan jämt. Plus att dom båda gillar mig. Och har väldigt starka åsikter. Samt är omtyckta av alla. Och snygga. Den sämsta saken dom har gemensamt är att båda åker till Amerikatt i höst. Blir borta ett år vardera. Det är i n t e o k e j . Inte alls faktiskt. Jag är jätteledsen över detta och får lite smått andnöd när jag tänker på det. Att snart händer det. Jävla skit helt enkelt.

4 kommentarer:

Hannes sa...

Allt ovan är sant. Vi kommer sakna dig också, på varsin sida av Amerika!

Teres sa...

Välkommen till min värld. sorg.

Kråkan sa...

Jag saknar dig ju redan! Hur tror du det känns för mig då va?! Och Hannes! - vi ska inte va på två olika sidor av Amerikat! Vi ska va i samma stad!...eller ja, det vet ingen än, men snart :)

Kråkan sa...

haha, Mirijam sa! på Kråkans dator :)