söndag 4 juli 2010

EFTERLYST! Försvunnen ägare till tandborste!

Jag hatar att dela tandborste med killar. Av nån anledning tycker jag att killars munnar och tänder känns äckligare än tjejer. Jag har ingen logisk eller moralisk förklaring till detta, så fråga inte. För nån vecka sedan eller två dök den här tandborsten upp i vårt badrum, ungefär samtidigt som Petrus kom hem från Shanghai/Umeå/Abisko så jag tog för givet att det var hans. Det var det inte, så han tog för givet att det var min.
Inte förrän alldeles nyss när vi skulle borsta tänderna samtidigt och jag utbrast "låt bli min tandborste!!!!1" gick det upp för oss vad som pågått den senaste tiden.

Så nu undrar vi: Vems är den här tandborsten?

3 kommentarer:

Teres sa...

Det är min!

Du kan slänga den, jag kar köpt en ny.

puss

P sa...

Fick du med dig en blå tandborste av samma modell som frun på bilden har i munnen måntro?

Teres sa...

p: Nopp, den måste någon annan ha snott!