fredag 16 juli 2010

Ett 2009 i mobilbilder - Augusti

Jag och Petrus hade lite semester i Umeå...

...och vi åt så klart på Rost

Sen åkte vi på Way Out West. Med oss ahde vi Petrus festliga Holga-kamera i plast. Den tar spejsiga bilder

Typ hela Umeå var där och vi hade flera kompisar som vi visste skulle dit. Men vi träffade nästan ingen. Carl var typ den enda.

Robyn var iofs där också

Vi fann dessutom Emmy i folkhavet och när vi såg Basement Jaxx regnade det så vi var utrustade med regnponchos och sopsäckar

I was fäschöön

Petrus hittade även en egen buss eller om det var spårvagn i Göteborg

Jag ville inte va sämre så jag hittade min trappa, Hedbergs trappa, här i Stockholm. Alldeles runt knuten ba. Festligt!

Lina kom ner till Stockholm för att gå på Coldplay tillsammans med Denise. Fin syster som jag är hade jag givit dom mina två biljetter jag lyckats få tag på. Min vana trogen hoppade vi på första bästa tunnelbana på grön linje. Inte förrän vid Odenplan (fem stationer för den okunnige) kom jag på att oj, vi skulle ju till stadion - dvs röd linje. Då vare bara att vända tillbaka till centralen för att byta. De redan nervösa töserna blev litet arga på mig. Men vi hann i god tid ändå.


Inga kommentarer: