lördag 3 juli 2010

JAKTEN PÅ DE FÖRSVUNNA TITLARNA

Jag älskar mina böcker (i alla fall dom flesta) och jag lånar gärna ut dom till vänner och bekanta. Dock har det börjat bli lite tomt i min hylla på senare tid. Flera favoriter fattas. Läs gärna igenom listan och fundera på ifall det kan vara just Du som råkat glömma att Du har min bok.
(De flesta är väl pocketar, men jag gillar ändå att behålla dom, för jag är en sån som kan läsa en bok flera gånger.)


Listan Över De Försvunna Böckerna

Naiv Super - Erlend Loe
Ormens väg över Hälleberget - Torgny Lindgren
Hummelhonung - Torgny Lindgren
Nu vill jag sjunga dig milda sånger - Linda Olsson
Glasfåglarna - Elsie Johansson
Volvo Lastvagnar - Erlend Loe
Kejsaren av Portugallien - Selma Lagerlöf
Passionen - Jeanette Winterson
Mig äger ingen - Åsa Linderborg

1 kommentar:

Camilla sa...

Fick tvärt dåligt samvete. Rusade till gästrummet för att kolla i bokhyllan. Nej jag hade ingen av dessa böcker. Däremot ett eget ex av glasfåglarna som jag fick av dig i present förra året. Kram