onsdag 16 september 2009

nobody puts baby in a corner

Jaha, Patrick Swayze är död. Sjukt sad. Inte för att jag nånsin tyckte han va speciellt snygg, men ändå. Han var ändå Dirty Dancing.

Idag fick blev jag officiellt ansvarig för två pensionärer och deras liv och ekonomi, på jobbet. Dödligt spännande!

Jennie Abrahamson mitt gull hade releasefest på Södra bar ikväll och det var fine. Dock var jag en fattiglapp och hade därmed inte råd att köpa skivan. Piiiinsamt!

I Söndags när Wilma, mamman och pappan skulle åka hem planerade jag och W att vi skulle ringa hennes skola och säga att hon fått svinis i Stockholm så att hon skulle bli tvungen att stanna hos mig i en vecka till. Det blev dock inte av, av den enkla anledningen att det är ovärt att lära 9-åringar att skolka. Många gånger tidigare (innan svinflunsantiden) har vi dock pratat om att hon ska flytta till mig och P och börja på Sofiaskolan som ligger alldeles runt knuten. Det vore ju en dröm. Dock har jag en känslan av att det inte kommer att hända. Jag misstänker att mina föräldrar är lite för fästa vid henne för att låta detta ske.

Hejdaaaa

Inga kommentarer: