måndag 7 september 2009

the munsår is losing it

Alltså det här med munsår det är ju ett otyg.
Blåsorna har iofs lagt sig nu, så nu är det bara en skorpa kvar. Bara och bara är ju dock att underdriva, eftersom otyget med storhetsvansinne tenderar att spricka upp när jag ler lite för stort eller skrattar lite för glatt. Jag försöker att inte skrattat så mycket, men det är svårt emellanåt. Texdjurgårdsfärjan i fredags så var Nathaniel så rolig att jag blev tvungen att hålla ihop läppen för att det sprack och gjorde väldigt ont. Detta såg ju förstås väldigt roligt ut så vi blev ju tvungna att skratta ännu mer och ja, the story goes on and on.

Just nu blöder det också, för jag såg nyss ett klipp från parlamentet när Henrik Dorsin imiterar de andra i panelen. Så förbaskat roligt!!!!! Vill du se och skratta, så finns länken här! Vi såg det två gånger i rad i lördags och vi skrattade så vi grät. Jag trodde nästan att Nathaniel skulle sprängas andra gången.


2 kommentarer:

frida sa...

du har då det så himla roligt! puss

Kråkan sa...

Men du kans också ha det så roligt, om du kollar klippet! HAHAHAHAH