tisdag 29 september 2009

Jag är så ledsen att jag måste teckna en skriva smiley

Det har hänt en massa trevligt senaste helgen och under denna afton, men just nu är jag så himla besviken så jag vill inte skriva om nåt.
Inte om nåt annat än hur kunde dom ta honom ifrån mig? Hur kunde dom???!!!
Jag hatar en viss serie så himla mycket just nu. Eller okej, i detta sammanhang är hatar ett för starkt ord*, men jag har ju för i helskotta sorg! SORG! Orkar inte grina mera. Uuuääää

Kom tillbaka käre världensbästakaraktär, jag saknar dig!

:(



* Hatar är fortfarande inte för stark för Horatio

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Snackar vi alltså George här eller?
Säsongsstarten var ju det sorgligaste jag någonsin sett!

Kråkan sa...

haha jag skrev inge detaljer för att inte spoila för nån :) men ja, hur ska man fortsätta efter detta?

Anonym sa...

VAVAVAVVAVVAVA? VEM VEM VEM VEM VEM?

förlåt jag inte svarat på smset om kappar förresten. Köp den inte, köp en på myrornas. höhö

Frida sa...

fan. Det var jag som skrev sista.