onsdag 2 september 2009

Megalomaniac

Igår vaknade jag med två små blåsor på min läpp. Förbaskade skit, tänkte jag, orka munsår! Med sommaren 2006 i bakhuvet (mina läppar byttes ut mot munblåsor) kilade jag in på Apoteket det första jag gjorde för att köpa munsårssalva. So far so good, om vi säger så. Jag kletade på densvindyra salvan och kände lugnet, nu kommer det inte bli värre än så här tänkte jag.

Det skulle jag inte ha tänkt,

för när jag vaknade i morse hade munsåret drabbats av s t o r h e t s v a n s i n n e . Min överläpp ser lite ut som ett misslyckat försök till läppförstoring alternativt att något givit mig en käftsmäll. Vi kanske kan kalla det fashion?

2 kommentarer:

Jessica sa...

Men åh, vad jag hatar munsår! Jag hade det för ett tag sen, på både underläppen och överläppen samtidigt! Usch!

Kråkan sa...

våga vägra herpes!
(tyvärr är det väl inte ett frivilligt val)