torsdag 2 oktober 2008

i can feel it all over

Mitt (arbets)liv tar så många konstiga svängar. Först blir jag av med jobbet utan egentlig anledning. Så jag skriver in mig på arbetsförmedlingen, samlar referenser, skickar brev till a-kassan för att sen ba hux flux ramla in på ett heltidsvick. Har hamnat hos en ny kille, som både är snäll OCH glad OCH tacksam. Dessutom går man dubbelt (alltså två assistenter jobbar samtidigt) vilket gör det hela mycket skönare, trevligare och enklare. Det är ju bara hur bra som helst och där får jag jobba lagom till efter nyår då vi tänker flytta till Stockholm. Det tar även 3 minuter för mig att cykla dit. Hurra! Hurra! Hurra!

TACK DU SNÄLLA, VEM DU NU ÄR, SOM ORDNAT DET SÅ BRA OCH FINT FÖR MIG! 


3 kommentarer:

Teres sa...

du kan ju för fanken inte bara slänga ut det på bloggen att du ska flytta ifrån umeå, hallå tänk på mitt hjärta...snyft.

Kråkan sa...

teres darling, jag måste väl ha pratat med dig om det förr?

Anonym sa...

Alla flyttar vi söderut :)
Jag själv flyttar till Uppsala i den vevan.
Hoppas allt är bra med dig annars, var länge sen vi sågs :)
kramar