fredag 17 oktober 2008

Kackaduu, vilken dag, jag passar bäst i solen. Kackaduu, de ska va mycke ljus på mig




Det här är världens bästa jävla barnfilm. En pojke som blir förvandlad till en katt och hamnar i sagoboken, en sjungande Elvis-tupp, en jätteliten mus med jättestora glasögon, onda ljusskygga ugglor och en massa regn. 
VÄRLDENS ÄVENTYR

Det är fredag och jag är tacksam. Självklart för fredagen i sig, men även för massa annat. Och andra. Jag är väldigt emotionell ikväll och sitter bland annat och tänker på hur min söte lille vän David har det. Han, min arbetskamrat, som flyttade till Prag och ska bli en sån där läkare. Guud så himla spännande!

Senarte i kväll ska jag dricka öl med Emelíe och tillhörande. Så himla bra! Så snart jag vilat färdigt i soffan med Hello Saferide, och kanske GG. 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snälla du måste bara komma ihåg vad den filmen heter! herregud har legat uppe i "tvångstankar" för att komma på vad den heter :P
Jag nästan kräver att du kommer ihåg :D maila gärna svaret till mig crispig96@hotmail.com

Kråkan sa...

Haha, klart jag kommer ihåg. den heter rock a doodle :)

Anonym sa...

åååååh ! du är bäst ! tack så grymt mycket :D:D:D:D

Kråkan sa...

haha, det var så lite så. min favoritfilm som barn