onsdag 15 oktober 2008

Jag känner ingen längtan efter Stockholm längre. Nu när jag fått Emelíe och Marko känns livet bättre igen. Jag känner mig inte lika ensammen längre. 
Att jag dessutom fått ett bra och trevlig arbeta hjälper till ännu mer.
Även det faktum att Erika inte ens befinner sig i Stockholm utan i Norrköping nu för tiden gör sitt till.
Därför längtar jag inte till Stockholm längre.

Men efter att 2008 gått bort och 2009 kommit till liv - då! Då kommer jag att längta. Då åker Emelié igen och arbetet(vikariatet) tar slut. Men det blir då det. Just nu är det bara fint, som sagt, jag gillar vardagen. Hurra för det tycker jag!

Ps. På måndag ska jag på dansmeditation. Ba det liksom!

4 kommentarer:

Teres sa...

Vad är dansmeditation och var finns det? I Umeå?

Kråkan sa...

ja, vi ska gå på det på måndag. jag vet inte riktigt vad det är, men det är på det här yogastället. som jag inte heller vet vad det heter :)

Teres sa...

åh du måste ge mig rapport om det sen, låter ju fasligt intressant.

Kråkan sa...

jepp, ska dit imorrn. du får en raport efter det!