söndag 12 oktober 2008

never miss a beat

Lördag kväll - Scharinska - UBC
Skinnkjol och läppstift tänkte Empan. Jaha, fransklänning och prickiga strumpor tänkte jag. Vilken succé!

Kvällens fråga: Hur har heterosexuella sex?

Kvällens grej: Att fastna i folks väskor, byxknappar, dragkedjor med fransarna på klänningen

Aldrig har så många bett mig skaka brösten. Men inte för bröstens skull - utan för klänningens.

Kvällens grej: SHIT POMFRITT ELSA HAR BRUNT HÅR! SÅ JÄVLA SNYGG ÄNDÅ! 

Kvällens gjordemiggladast: Martina

Guuuuuh, nu måste jag sova. sju ska jag kliva upp, hurra!

Avslutar med kvällens fetaste skavsår i form av blåsor som redan hunnit spricka: JAG

4 kommentarer:

Anonym sa...

men hördudu man tackar. hoppas din jobbdag igår gick som en dans på rosor. puss!

Anonym sa...

hej! halkade in hit och det är ju du som är du som är den som hade sjukt snygg outfit i lördags.
nu ska jag börja prenumernera på din blogg.

puss kram /elina

Anonym sa...

sofie vad bra att du blev glad, då blir jag glad också. vi hörs snart!

Kråkan sa...

elsa: haha, ja tur att det blev mkt stillasittande för jag kunde knappt gå pga en blåsa på insidan av hälen. puss!

elina: man tackar. den klänningen ger en mkt gratis när man dansar haha. puss

martina: elsa och elina fick varsin puss här, så du får en med. puss!