onsdag 20 augusti 2008

underbara dumheter


Alltså, det är med insomnia och internetshopping är en farlig kombination. Nästkommande lön kommer snabbt att magra på grund av kommande paket med tillhörande fakturor som jag liksom förträngt. Mitt senaste bidrag till fakturahögen kom till igår i form av denna klänning. Men jag menar hallå, vad annat kunde jag göra än att lägga i kundkorgen och välja genomför köp?

En lycklig sak är i alla fall att baby helst plötsligt åker till Italy först på söndag. Hurra!
(Boken är dock fortfarande lika smärtsamt tung)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser inget annat än att du gjorde rätt genom att trycka på köp!

Kråkan sa...

hihi tack tack :)

Anonym sa...

åh vad snygg! vad är det för märke?

Anonym sa...

men snopp, har du köpt den! Åh, jag vill också! snopp igen