måndag 11 augusti 2008

Men somna då din tönt

Idag har jag känt oerhörd saknad. Miss you guys




Insomnia får en att göra töntiga grejer. Till exempel så googlade jag mitt namn (Sofie) och bilder för att se vilken som först kom upp. Tyvärr kommer jag inte visa den bilden här, delvis beroende på att bildtexten löd: Sofie vägde 25 kilo. Jag vet inte vad jag ska tillägga efter det.

Något som är roligt är dock om man googlar Petrus namn, och efternamn, då är första träffen min blogg. Jippi, i'm the center of the universe!

1 kommentar:

Erika sa...

Kul, jag googlede mitt efternamn igår och fick då veta att en avlägsen släkting till mig har blivit haffad för bedrägeri och är tydligen ett ganska stort namn i ekonomivärlden! det kändes inte jätteroligt, varför måste människor gå och smutsaner vårat fina namn!