söndag 24 augusti 2008

Glow-partey

På fredagen var jag på födelsedagshejdåfestklubb. Det var jätteroligt, jag var jätteförfriskad och jag hade med mig jättemånga glowsticks hem. Tjugotvå stycken för att vara exakt. Sen gick så klart mina strumbyxor sönder och blev en stor reva över hela låret. Det är visst väldigt trendigt just nu, men alltså, jag ville inte ha det så.
Kvällen gick ungefär till så här:

Det fanns jättemånga glow-sticks
Jag träffade Hillevi och vi posade till ljuset av en glow-stick

Jag träffade en kille med glow-glasögon


Jag låste in mig på toaletten. Fick ringa på hjälp
(Notera glow-armbanden och glow-skärpet)

Jag kom hem, med (som sagt) tjugotvå glow-sticks och en frän partyhatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh, du hade den vita klänningen! lovely. Du är så söt du

Anonym sa...

åh, du hade den vita klänningen! lovely. Du är så söt du