måndag 4 augusti 2008

Lisa in the sthlm with diamonds


Jag fick ett samtal av LisaP kring åtta i afton:
"Hej, eh, jag flyttar till Stockholm om en timme"

Jävla Stockholm. Jag hatar nästan Stockholm. Tycker i alla fall inte så mycket om, allt är så kallt där. Men som min vän AlexD sa "Inte jag och mina vänner". Jag får väl helt enkelt ta henne på orden och inte dra alla över en kam. Öh, as if!

Hur som haver skulle inte denna flytt ske förrän om två veckor, så jag hann inte riktigt förbereda mig. Oh well, det ledde ju iaf till att jag inte hann bygga upp min sentimentalitet (?) och börja grina och sånt där. Hejdå-kramen på bussen gick bra, inga "buää, vi kommer aldrig se varann igen". Jag var cool och sen har jag sett It's always sunny in Philadelphia. Vem kan grina då liksom?

Inga kommentarer: