måndag 5 november 2007

Min bejbi

Just nu lyssnar vi på Antony and the Johnsons. Det blir aldrig dåligt! Han sjunger att han blev förälskad i en död pojke. Min pojke däremot är inte död, han springer omkring och packar kläder och annat inför jobb i skeå. Tänk vad kul att gilla sitt jobb, att få pengar för att göra det man älskar! 
En fin dröm.

Alltså herregud, Dexter! Saker händer och nu ä det en vecka tills nästa avsnitt kommer. Förbaskat! 
Dock har jag börjat se ikapp Grey's Anatomy s04, vilket är en fröjd. Om tre avsnitt kommer jag att vara färdig med andra och sista säsongen Carnivale. Tur att jag ahr lite Arrested Developement och Frasier att fördriven tiden med då :P 
Oh yess, jag har gått och blivit en serienörd den senaste tiden. MEN så har jag faktiskt ingen TV!

Well, ingen brydde sig vad jag ser för serier, nu ska jag se till att tigga lite mer massage för jag känner mig faktiskt som en gammal gammal kvinna idag.



Inga kommentarer: