måndag 19 november 2007

Ibrahim

Jag pratar med min kompis Ibrahim på msn. Ibrahim bor i Palestina. Vi kallar honom Ibbe.
Det går på knagglig engelska, för jag suger på engelska och han med, men det är trevligt.
Ibbe bor i Betlehem, vilket frö mig är väldigt konstigt. Jag tänker bara på bibeln och jesu födel se och sånt. Män i klänningar. Men jag antar att det är annorlunda nu.


I tre dagar, kanske fyra, har jag spenderat min tid sovandes eller sittandes i en soffa tittandes på serier. Så jävla ovärt. Men imorgon ska bli en bra dag, jag ska träffa människor hade jag tänkt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klaga inte på lugnet för man aldrig när det tar slut ;)
Kramiz//

Anonym sa...

när ska vi åka och hälsa på ibbe! jag saknar han oxå!

Anonym sa...

du och jag kanske ska ses en dag snart!