tisdag 27 oktober 2009

Sweet dreams are made of this (dress)

Jag ska köpa den här klänningen idag. Det finn nog ingen hejd på hur fin den är på mig. Jag blir som en dröm! Jag skulle tillåme vilja påstå att den är snyggare på mig än på modellen på hemsidan. YES! HIGHFIVEING MYSELF!! (Jag är ganska säker på att det där ej var ok engelska)
Nu ska jag bara duscha lite, plocka lite här hemma, laga kanel- och banangröt och sedan vandra ner till Skånegatan till den fina lilla butiken där den hänger bakom disken och väntar på mig. Äkta konsumtionslycka - bra för garderoben dåligt för plånboken. Men för att citera en klok vacker varelse från igår säger jag "Bra för garderoben är bra för själen".
Och med dessa ord väljer jag att avsluta detta inlägg om den vackraste klänningen i världen

Från Mina UK

4 kommentarer:

Teres sa...

den ser verkligen hur fint som helt ut.

Teres sa...

helst menade jag

Den kloka vackra varelsen. sa...

Den är nästan lika fantastisk som du!

Kråkan sa...

tihi! du kan va fantastisk ;)