lördag 31 oktober 2009

And the Oscar goes to...

Det blev klänning nr 2 som vann!
Tack för fina engagemanget kära ni. Jag vet att många är besvikna, men jag var tvungen att låta användbarhet gå före söthet. Jag tycker det är fint att så många blir så engagerade, några har haft långa utläggningar varför jag skulle välja nr 1 resp nr 2 och flera har hört av sig för att få veta vilken det blev. Gullungar!

Ps. Om det är till någon tröst, så har jag använt den idag faktiskt, hihi

Ps.2. Den är inte lika brun som den ser ut på bilden. Bottnen är mer ljus petrol, typ

3 kommentarer:

Camilla sa...

HELT rätt!
Kul.

Själv blir jag bara tjockare och tjockare och snart skiter jag i att ha kläder utan går i kjol och storbarmage :P

Lisa sa...

ja klänningen var ju inte lavendel i alla fall!

Kråkan sa...

haha verkligen inte ;)