lördag 31 oktober 2009

i wanna do whatever common people do

Igår var för övrigt en fantastisk liten kväll. Den inleddes med pizzanight med Emmy, Josefin, Mirijam och P, fortskred i vinets tecken och ytterligare några gäster, dans och utspillda rödvinsvinglas samt avslutades med dans dans dans! på Kolingsborg. Happy joy fun time, precis som jag hade förutspått!

Allra gulligaste Josefin kom även med en liten present till mig. Ett hemmagjort diadem med en vacker fjäder på, ett plåster på såren för diademet jag sett provat och förälskat mig i på Kumingunda som kostade 349kr. SÅ HIMLA FINT!

Idag har jag och P brunchat med LisaP och hennes mamsi på Bakverket. Det är verkligen helt fantastiskt att vi bor så hiiiimla nära Bakverket, det är riktig vardagslyx.
Vad gäller denna lördagskväll, har jag i ärlighetens namn inte en aning om vad den tänker bjuda på.

Inga kommentarer: