måndag 4 maj 2009

Happy Västerbotten

På torsdag sätter jag mig på bussen mot Nordmaling. Hurra! Käraste Västerbotten, jag kommer hem till Dig. Det här ska jag göra när jag är där

kramas med syskon och föräldrar
kela med mina katter så att ögonen rinner och snoren forsar
köra till stan med Pärlan
krama Pärlan
sitta på apberget
gå på 50-årskalas
pussa på Vendela
fika på NK
köpa glass av Natte
festa med vänner
gå på klubb
fika på Schmäck
hälsa på Matildas nya lägenhet
hälsa på lillebrors nya lägenhet
(båda i samma hus)
kolla in monki
gå på dansuppvisning

3 kommentarer:

Anonym sa...

JIppie, då kommer vi ju snart att ses. Om inte annat så iaf på dansuppvisningen. Härligt.

FRIDA sa...

WÖÖE! Hoppas du hinner med att träffa mig också! :) Jag jobbar hela fredagen och lördagen tyvärr, men hör av dig om du har någon minut över :)

Lillasyster Lina sa...

Kanske sista kelandet med Smulan. :(