måndag 2 juni 2008

my lady story

Sitter med blött hår hos Jonas på Bergsgatan i Stora Staden. Med lagom resfeber och överfull resväska längtar jag efter hytten med balkong. Bikini gånger tre är packad, samt den nya vita solhatten och de matchande brillorna. Favvoshortsen är glömda, men det blir nog bra ändå.
Morgondagen kommer att inledas ca 4.00 då klockan ringer. Det är bara sex timmar dit. Jag borde verkligen komma i säng, men här sitter jag istället och väntar på att håret ska torka. Att somna med blött hår är icke tänkbart, eftersom det skulle medföra en lugg på ända och det vill jag i n t e vara med om! Inte klockan fyra en tisdagmorgon i alla fall.

Den trettonde juni hoppas jag vi ses på Hagaplan 5 i alla fall! Inflyttningsfest i den nyvunna trean. Temat kommer vara glitter, guld och paljetter. Kom med ert bästa bling och drick pärondrinkar med oss. Sedan ska vi se till att dansa så golvet nästan rasar innan vi troligtvis blir så illa tvugna att gå ut på lokal. Va där eller va fyrkant!

Adiós!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är pärondrinkkvinnan! I love it!

Anonym sa...

Jag gillar inte fyrkanter, runda ting är mycket mjukare.

Kul med temat och att jag inte har nått av det, det blir en utmaning. Spec eftersom Umeås secondhandutbud är lika med bajs och de har aldrig nått glittrigt. Ik!

Hoppas du inte ramla över bord mig kära!