lördag 21 juni 2008

Midsommar

Grattis Sofie i förrgår! Grattis mamma igår! Grattis Elsa idag!

Midsommarafton på Norrbyskär, ,vi missade nästan färjan över till skäret, men eftersom min pärla är snabbare än blixten hann vi med.
Vilken fin dag det blev. Långbord, midsommarstång och blomsterkransar. Framför allt trevligt sällskap och sol.
Dock kom kvällen, solen gick och luften blev kall. De onyktra i sällskapet var varma och dansade, medan jag frös och satt still. Men en promenad och en liten koordinationsövning i äventyrsbanan gjorde gott. Jag avslutade kvällen med en liten dans, plockade ihop min korg och Fg och tog nattfärjan över och pärlan hem. Tack och bock, nu ska jag sova gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

guud skulle du jobba?! det fattade aldrig jag.
du är en working class hero sofie!

Kråkan sa...

hihi, det var därför jag var nykter och frusen ;)