fredag 17 augusti 2007


Om jag nån gång ska göra en skiva så ska det här bli min framsida.
Jag älskar PhotoBooth. Det blir aldirg tråkigt. JAG ÄLSKAR MIN MACBOOK!
Jag älskar även tröjan på bilden. Den fick jag av min farfar när jag var ugefär tio år. Han hade gjort den på ålderdomshemmet han bodde på under sina sista år. Den är fantastisk. Precis som min älskade farfar Harry var!
Jag önskar att han visste att jag använder den än idag. Det trodde han knappast, den dagen för cirka elva år sedan, då han gav den som present till sin lilljänta. Finfarfar, jag saknar dig.

2 kommentarer:

jawrr sa...

Det är svårt att undgå lägga märket till att du missbrukar PhotoBooth, jag ska äga dig i det sen när jag skaffar min iMac :P

Flugan sa...

Om du kommer att göra en skiva så kommer jag att köpa den ;)