tisdag 21 augusti 2007

Berlin

Hej halla!
I morse anlände vi i Berlin klockan 6.00 pa stationen den stora som jag inte vet vad den heter. Med andra ord har vi haft en v ä l d i g t lang dag idag,. Men det har varit trevligt. Jag tycker det är ganska skön stämning här i stan med Petrus är lite mer neggo. Odag var vi och strosade runt och süg fina hus och besökte schyssta butiker pa nat ställe som jag saklart inte heller minns vad det hette...jag tror vi maste börja skriva upp lite för oss själva under dagen.
Hur som haver bor vi pa ett hostel som heter St. Christophers Inn, det är väldigt fräscht och trevlig pesonal. Var plan avr egentligen att bo pas ett Hostel som hette typ Circus, men när vi kom till den adressen sa var det inget circus där utan det här stället som vi nu bor pa. Konstigt! Huvudsaken det slutade bra.
Än har vi inte riktigt bestämt om vi tar ett nattag till Prag imorgon eller om vi ska ta en utekväll imorgon istället och sen ta ett moergontag pa torsdag. Vi far se, det är lockande med en riktigt utekväll för nu ikväll har vi bara avrit ute och käkat och köpt öl här pa happa hour - tva öl för 30 spänn! Yess :)

Well, snart ska vi nog dra oss tillbaka och kanske se ett Greys Anatomy pa Petes iPod. Jag köpte nämligen säsong ett och tva förra veckan sa vi har massor att fördriva tiden med.

Naja, det far vara allt för ikväll. Pete sitter i en soffa och typ jag-vet-inte-vad sa han kan inte hjälpa mig komma pa nat mer att berätta sa nu far det vara nog :P Hoppas det mär bra hemma, kanske lite regn, och sa hörs vi vidare! :)

Ps. Jag köpte en sjukt stor pase helt makalöst färska nappar igar pa öresundsfärjan. Ni skulle bara veta! Gissa om jag är lycklig ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan va kul att resan dit gick bra och att du fått tag på lite godis, det finns ju så ont om det i sverige :P
Klart ni ska ta en ute kväll och dricka lite billig öl ;)

http://johan.grubbar.nu