onsdag 14 september 2011

Om Tessa kan göra det fastän hon inte tycker det är så kul så kan jag med!

Nämn något som gjorde dig glad i dag: Fina Evelina spontanringde och spontanhälsade på när jag var som tröttast och hade som tråkigast
Vad gjorde du kl 08 imorse: Tryckte ut tandkräm på tandborsten i köket för att jag hade sprayat så mkt hårspray i badrummet och inte hade tid att vänta på att det försvann
Vad gjorde du för 15 min sedan: Stod i hallen och pratade med Jakob
Det sista du sa högt: Puss hej!
Det senaste någon sa till dig: Ha en fin kväll, så ses vi
Vad har du druckit idag: Kaffe och vatten
Vad var det senaste du åt: Spaghetti och quornfärssås
Vad var det senaste du köpte: Två pennor
Vad är det för färg på din ytterdörr: Har jag aldrig tänkt på
Vad är det för väder hos dig nu: Storm!
Godaste glassmaken: Tycker inte så värst mkt om glass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Förälskelse iaf
Drömmer du mardrömmar: Inte så ofta, tack och lov. Dock har det varit en del katastrofdrömmar på senaste - spännande!
Trivs du med ditt jobb: Har inte jobbat sedan 5 augusti, men jo!
Favoritklädsel: Mina silkesbyxor (jag bodde i princip i dom i somras)!
Favoritlåt just nu: Det första jag slår på när jag kliver på cykeln är detta lilla stycke av Rachmaninov
Vad ser du om du tittar till höger: En vit pinnstol med väldigt många illa vikta (läs: slängda) klädesplagg på
Vad gör dig glad just nu: Lindy Hop och att Markus i skrivande stund är på väg hit!
Vad ska du göra härnäst: Vänta på Markus - dricka en öl med Markus - dansa Lindy!
Höger- eller vänsterhänt: Gissa!
Humör just nu: För några minuter sen hade jag skrivit lite nedstämd, men nu är jag glad!
Favoritgodis: Är inte så mkt för godis så jag säger OSTKROKAR
Kläder just nu: Svarta gubb-byxor, beige oversizetröja och nån slags rostfärgad kofta (höstens livsplagg!)
Höstplaner: Plugga psykologi, dansa Lindy, träffa Erikas bebis och sticka
Hur många kuddar sover du med: En
Spelar du något instrument: i wish! Eller jo, jag byggde ju en egen maraccas för några månader sen så jag kunde spela med i diverse Disneylåtar
Morgon- eller nattmänniska: Varje morgon är ett straff.
Vad är viktigast för dig: Lindy hop och SRplay i telefonen
Är du kittlig: Ja. Överallt förutom under fötterna. Får panik och börjar gråta ganska omgående om någon kittlar mig
Snarkar du: Petrus har sagt att det hänt en gång. Jag trodde honom inte, men han hade spelat in ljudbevis!
Äckligaste insekten: Silverfisk (om det kvalar in som insekt?)
Längtar du mest efter just nu: Ostkrokar och syskon

Lånade som sagt listan från Teres

Inga kommentarer: