fredag 15 juli 2011

lite kärlek

På flygbussen hem från Arlanda, tillbaka i Sverige från Island, satt jag och tänkte att fyfaaaan vad jobbigt att det ser ut som en knarkarkvart hemma hos oss och jag måste städa ALLT SJÄLV eftersom Petrus åker till Umeå i morgon.
När vi steg in genom dörren till lägenheten tänkte jag att det kanske inte var så stökigt som jag mindes varpå Petrus utbrister "är det någon som har städat?". Då gick det upp för mig att älskade Mirijam (som vattnat blommorna när vi varit borta) hade städar HELA LÄGENHETEN. Och när jag säger städat så menar jag S T Ä D A T ! Hon hade inte plockat undan lite, utan det var rent överallt, inklusive badrummet. Jag dog typ av glädje. Det var den bästa presenten jag hade kunnat tänka mig som trött resenär.

TACK IGEN MIRIJAM DU ÄR SÅ JÄVLA JÄVLA BRA!

2 kommentarer:

Mirijam sa...

Du är inte värd annat än det bästa.

Kråkan sa...

PUSS!