fredag 15 juli 2011

en påskhelg tjugihundraelva (obs det finns bara en sån, men ändå)

Först kom långfredan och Lina och jag åkte till Rebecca för påsklunch och hade med oss minicupcakes (som vi inte bakat själva)

Självklart hade vi med oss påsktulpaner också

Rebecca skulle på fest så jag styrde lite lockar. Jag och Rebeccas hår har en kärleksrelation kan man säga

Jag och Lina såg Forrest Gump

Sen blev de påskafton så då tyckte vi att det passade med lite tapas i Gamla Stan

Lisa, Rebecca och Sangria var också där

Sen vet jag inte om det var på påskdagen eller när det var, men vi cyklade till Djurgården och Lina passade på att cykla omkull. Närmast till hands låg restaurangen Ulla Vinblad (obs dyr fin restaurang) och där fick jag och Lina låna festvåningen för att i lugn och ro plåstra om det stackars knät

Rebecca hängde så klart med. Hon hade med sig sin pappa som dock ej fångades på bild

När picknicken i Rosendals trädgård på Djurgården var slut cyklade vi till Vasastan och åt gott Vietnamesiskt.
Det var den påsken!

Inga kommentarer: