måndag 28 februari 2011

Ja vet som int va ja ska säga. Men här kommer en bild på när jag är duktig och handlar med tygkasse


Alltså, i vanliga fall har jag saker att skriva men inga bilder att lägga upp. Nu är det som tvärtom. Jag har massor med bilder att lägga upp men inget att skriva! Eller egentligen är det väl kanske så att det finns mycket, men jag orkar inte. Allt som jag tänker, men inte skriver, är typ antingen av karaktären tungt politiskt snack eller typ vad-ska-jag-göra-av-mitt-liv-jag-står-vid-lite-utav-ett-vägskäl. Fast egentligen inte ett så värst stort vägskäl. Eller?
Så, jag fortsätter som ba å bildblogga istället.
Är det ok?

Tacksam för svar
/S

4 kommentarer:

Lina sa...

Jag tycker det är roligt med bildbloggning. YOU GO GIRL!

Elin sa...

Det är ok!
Men du får gärna dela med dig när du har energin!

Unknown sa...

Jag orkar aldrig heller skriva. Det tar så mycket mer tid och kraft. Bilder är bra. Och du, glöm aldrig: En bild säger mer än tusen ord...

Kråkan sa...

Tack Lina och Elin!
Krissy: haha! Ska tänka på det