lördag 22 augusti 2009

look at the stars look how they shine for you

Idag har jag varit vid Stadion och släppt av två nervösa sextonåringar i kön till Coldplays spelning ikväll. Jag måste erkänna att jag är en del avundsjuk, men jag valde själv att låta dom Lina och Denise få köpa biljetterna istället för mig. Stort och väldigt storasysterligt gjort tycker jag!

Igår kväll var jag ute i Nacka på festligheter hos Emmy och Jesper. Jag gillar att de små centrumen ute i alla små bostadsområden lever och frodas, till skillnad från Umeå. Finns det nåt centrum som har något annat än typ mat- eller tobaksbutiker? Okej, nu kom jag in på ett sidospår här, det var alltså festligheter i Nacka och käraste Teres var i stan. Vi skrattade dansade, målade naglarna med svart matt nagellack och sen sprang vi och missade en (nästan två) bussar in till Slussen. Väl inne i city styrde vi lite klubbande och slutligen efterfest i Skrapan skrattandes åt diverse youtubeklibb utan självdistans. Bra kväll.

2 kommentarer:

Teres sa...

ja gud det var så festlig den kvällen, saknar den redan!
Åh mer fest i nacka när jag besöker S-town nästa gång.

Kråkan sa...

VERKLIGEN!