torsdag 20 augusti 2009

Long time no seeeee

Det finns dom som påpekar att jag blivit dålig på att blogga på senaste och jag är inte sen att hålla med. Vet inte vad det handlar om riktigt. Jag bloggar mest bara inuti mitt huvud numera.

Här kommer iaf en liten summering av vad jag pysslat med senaste tiden

varit i umeå
varit i stugan
klubbat i umeå
ätit på max i umeå
fikat på nk i umeå
ätit på rost i umeå
hängt med fina mänskor i umeå
varit på way out west robyn, antony & the johnsons, lily allen, beirut och basement jaxx var också där
lyckats se hello saferide som spelade på nåt lags torg i göteborg
varit på nikis födelsedagsfest
varit på ficks både en och två gånger
jobbat
varit sjukt less på en tant på mitt jobb
varit sjukt less på en arbetskompis på mitt jobb
trott att niki var död

Ja, det var väl ungefär det.
Och imorgon är det Block party på Skånegatan vilket innebär gratis öl och andra festligheter. Stan får även finbesök av Teres imorgon. På lördag kommer syster nästanminst och går på Coldplay och Petrus åker bort såklart.

Hejdaa

2 kommentarer:

Niki Yrla sa...

Åh hjärteäpple, du trodde att jag var död! haha. MES

Kråkan sa...

SKRATTA INTE!