torsdag 5 februari 2009

you gotta run on heavy heavy fuel

Köpte popcorn  på vägen hem från Camilla nyss, kostade mig nitton spänn. Kanske inte helt sjukt värt ändå. Men det var ju inte direkt som att jag hade något val, hallå. Träffade trevliga Skelleftebor i tunneln som ville veta var Pipes låg. Tänk, om en månad när jag bor i Stockholm och folk frågar mig om vägen, då kommer jag inte ha en aning! Sjukt. Om jag kunde skriva som Erlend Loe skulle jag skriva en succébok bums och blir svinrik. Fatta värt ändå. Då skulle ju kunna fika råmycket hela dagarna på söder med petrusalexpeterlisaelsarebecca och springa på Beyond Retro var och varannan dag. Så sjuuuukt värt.
När jag skrivit en bok ska jag börja leva efter de här orden (eller kanske redan i morgon)

I don't care if my liver is hanging by a thread
Don't care if my doctor says I ought to be dead
When my ugly big car won't climb this hill
I'll write a suicide note on a hundred dollar bill

5 kommentarer:

Anonym sa...

bra ord. vill jag också leva efter!

Kråkan sa...

låt oss leva tillsammans. väääärsta rebellerna höhö

Anonym sa...

Jag tyckte också om dom orden, så jag tänker också leva efter dom från och med nu.

Kråkan sa...

Hurra!

Anonym sa...

buhu, jag vill också.