lördag 21 februari 2009

I am about a boy


Lördag kväll, Petrus och Jakob gick på Pipes. Själv stannade jag hemma i soffan med ett litet litet glas vin och såg början av Om en pojke. Äh, den har jag ju sett så många gånger tänkte jag och bestämde mig för att läsa ett par timmar och sen gå isäng, "jag kollar bara till nästa reklam". I reklamen gick jag på toa och poppade popcorn. Väl tillbaka i soffan, ja då hade ju filmen börjat igen. Så, eh, jag kollade lite till. Ja, här sitter jag alltså fortfarande i soffan, tror att det är sista reklamen nu innan filmen är slut. Jag älskar helt enkelt den här filmen! 
Jag tror även jag tycker lite bättre om Hugh Grant när han inte är flamsig, charmig, bortkommen singelkille. Herreguuu, han är ju tillåme rätt snygg i den här filmen! Det kanske beror på att han är en sån där som blev snyggare med åldern? Är jag en sån som gillar äldre män kanske? Höhö. 

Aja, hejdå

1 kommentar:

Anonym sa...

En annan som har blivit snyggare med åren är Tom Cruise ( även Pitt). Tyckte inte han var snygg i Top Gun men i Jerry MacGuire är han snygg.