torsdag 5 februari 2009

Helgen då vi såg The Darkness och förlorade en bergsprängare i Storsjön


Jag veeeeet. Den här bilden är så jäkla liten, dålig och ja, gammal. Men alltså kolla, så himla små och söta vi var. Arton år tro? Nyss fyllda troligen. Storsjöyran och isvaksdansen. Notera ölglaset som tycks sväva under min hand. Jag tror bestämt den hänger i ett senilsnöre. Jag fick en festivalbox av Frida och Simon på artonårsdagen den sommaren, med allt man kan tänkas behöva. Tydligen tyckte dom att jag behövde en hel del saker i senilsnöre. Hihi.
Himmel vad jag hånglade på den där festivalen. Men kolla själv långa röda håret, luggen, arton år, kjolen av pappas jeans. HIGH FIVE, liksom.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Himlans söta!
Ja men det verkar som att dom flesta hamnar söderut iaf :)
Lycka till!

Kråkan sa...

Tack tack :)
Jo du har rätt, alla dras vi en efter en

Anonym sa...

jisses, det där kortet ser ut att komma från en helt annan livstid... :)

Kråkan sa...

haha, oja!

Anonym sa...

HAHA!
Alltså, Sofie, kjolen? What da heck??

Unknown sa...

meh, vadå?