onsdag 16 april 2008

Tradera

Jag har vunnit min första auktion på Tradera. En kjol, röd. Hoppas den är fin. Och att jag kan ha den så klart, annars får jag sy om den. Finns mycket som skulle behöva sys om, men att gå ner till förrådet för att hämta upp symaskinen är ju så klart alldeles för jobbigt.

Solen sken och var fin idag. Jag promenerade till Hemgården för att träffa ex-chefen LenaT, men hon hade förstås gått hem för dagen. Vad trodde jag? Tror jag seriöst att jag kan få jobba natt heltid i sommar när jag är så här sent ute? Who knows, tänker jag. Kunde inte bry mig mindre om dina funderingar tänker du. Sunt, iofs.

Igår hälsade Vendela på. Vendela är ett par månader och lite till gammal. Jag fick lite kräk på min kofta, men det gjorde inget. Det var väldigt fint kräk. Du får gärna komma och kräkas igen nån dag vackra flicka!

Inga kommentarer: