tisdag 1 april 2008

tjejer, wowowowowow tjejer, på avenyn

JA! JIPPI! Erika och Sophia är tillbaka, förstnämnda från London och den senare från det öppna Umeå. Jag är så himla glad glad glad och det är så BRA. Vi har pratat om folk som inte gillar en, att ta tjänstledigt och självförvekligande kurser.

Världens snyggaste v-bytjej sitter även på bussen hem från Oslot och även det är bra bättre bäst.
Jag har också ritat litegrann i dagarna. Jag har tränat på skuggning och att rita "fult". E och S tyckte det blev riktigt bra ov jag blev glad för jag tror dom va ärliga. I'm learning.
Lite sol på det här så är det helt finnemang faktiskt.

Mejlsvaret från universitetssnubben var även dagens roligaste. Jag skrev och frågade om det fanns nån möjlighet att få skriva högskoleprovet till helgen trots att sista anmälningsdatumet var 15 februari. Detta är ett uttdrag av vad jag fick till svar:

"Hej, det är frågan vad för slags person du är: En riskbenägen sådan eller en med stort trygghetsbehov.

Det förefaller som du tillhör det förstnämnda kategorin eftersom du ännu inte har anmält dig till ett högskoleprov där provtiden gick den 15 februari."

Så himla skönt svar! Jag ska alltså betala in avgiften (om jag tillhör den första kategorin) och åka dit på lördag morgon. Finns då där plats får jag skriva. Vidare skrev han även att han trodde att jag med stor sannolikhet skulle få en plats men bad mig vänligen att inte hänga honom om jag misslyckades :)


Oh well, hejra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska vi ses i pauserna på lördag?

Kråkan sa...

lätt! :D