måndag 10 mars 2008

vi drar till fjällen fest hela kvällen ute å glider me snowboard å skider

Jag kom hem från jobbet inte alltför många minuter över nio. Petrus ville sova i en kvart till. Det har gått en kvart nu, men jag tänker att han kanske får några minuter till.

Vi är tillbaka i verkligheten nu efter fem dagar i de vackra fjällen. Dagarna i fjällen innehöll följande:
  1. Smärta
  2. Snö
  3. Lyxig stuga (mitt i backen)
  4. After ski med "No Comments"
  5. Schlager
  6. Tequila i Stockstugan
  7. Nåns mamma som sa att nåns pappa hade bröst
Nu har vi kommit en bra bit in på mars och till helgen har jag bara en sambo, vilket betyder att jag kan ta upp alla mina kläder från garaget. Jippi!
Nu ska jag kittla Pete, han kommer älska det.

PS. "No Comments" är det sämsta coverband jag vet.



Inga kommentarer: