onsdag 12 mars 2008

Tomten som gick itu

Jag skulle behöva gå ut i garaget och söka rätt på en av mina fina skrivböcker, för jag har så många idéer på vad jag vill göra. Som jag vill skriva ner. En liten lista, jag blir glad av sånt.
På den listan ska jag bland annat skriva: söka jobb på Share Music, gå med i en kör, lära mig ett nytt språk. Jag kommer nog inte förverkliga så många av dessa saker, säkert ingen, men man kan ju drömma (och så är det kul med listor).

Erika och Jonas kastade ut min Nittsjö-tomte (som jag fick av min kära mormor) från balkongen i lördags. Så himla dum sak att göra, varför kastar man sönder andras grejer?
Varför dricker man sig full på alkohol egentligen? Man blir ju mest bara dum och knäpp. Urs, jag vill nog sluta med det.

Jag önskar att jag inte var en sån fegis.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har gjort mitt sista share music, om jag inte åker som fotograf, för jag har slutat hos Per.
Nu ska jag testa på livet ;)