fredag 29 februari 2008

This is goodbye, kära Ö

Jaha, nu bor jag inte på Ön längre. Haga är nu mitt hem. Hagaplan sju rättare sagt. Sambo, yey! Med två män för tillfället även :O

Det var ganska lugnt känslomässigt att lämna lägenheten faktiskt. Till skillnad från när jag flyttade från Tunnelbacken, då grinade jag nästan. Jag blev tvungen att gå in i lägenheten "en sista gång" typ tre gånger om innan jag till slut låste och gick på rikt. Jag har en bra teori om vad det beror på, men den drar jag inte här.

Nu sitter jag alltså i mitt nya hem med ett glas rött och känner in skottdagen. Lite trist att folk inte längre kommer att bli imponerade då jag svarar på frågan var jag bor. Men äsch, det gör inget. Jag bor med mitt hjärta och det är brabra. Dessutom har jag en GranneAnna även här. Dock en lite äldre, men det går bra.

Nu ska jag bli salongsberusad, hejda!

Inga kommentarer: