onsdag 20 februari 2008

sophiasopskrot

Min syster Lina är så himla snygg. Hon är lite lik Scarlett Johanson, på läpparna och det blonda svallet. Jag brukar säga det till henne, men hon har inte vetat vem denna Scarlett är dock. Tills igår när vi var inne på en affär, då låg där en Elle med självaste fröken Johnson på omslaget, vilket jag påpekade för syster som i sin tur blev ganska nöjd. Tänk vad glad jag hade blivit om nån sa så till mig när jag gick i åttan, men nej. Inte var det nån busschaufför som tog för givet att jag skulle åka på vuxenbiljett inte. Jag såg snarare ut som tolv än sexton när jag va fjorton. Urs för att vara tonåring igen!

Det är ju för övrigt farligt att va sådär snygg när man är fjorton. Tänk vad många stora dumma pojkar det finns i världen.

Nu ligger iaf min Sop på mitt golv. Hon och jag har en sista sleep over här på Ön. Sorgligt men sant. Jag gillar min ö. Här har jag en granne som ger mig kladdkaka sådär utan anledning. Så himla fint.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att höra att du lever! Hoppas allt är bra med dig. Kram