torsdag 6 september 2007

Køpenhamn!

Yes, nu ær vi alltså i køpenhamn, eller i københavn som Petrus føredrar :) På væg hem alltså, vøldigt sakteliga dock. Egentligen skulle vi sovit i Amsterdam i natt och hængt dær idag men snopna blev vi nær den regniga staden inte hade ett enda hostel ledigt som vi kunde finna. Då fick vi helt enkelt fint sætta oss på ett nattåg hit och påbørja vår resa hemåt. Det kænns ltie synd men också lite skønt.

Jag har i alla fall hunnit med lite shopping idag eftersom Petrus læmnade mig ensam i femtio minuter på stan :P Jag kan i alla fall lova att jag har kæpt en inte nådigt fræsig jacka i alla fall! Hehe. Ikvæll kommer vi åka till Malmø till Milad och Linda och færhoppningsvis få sova dær. Annars får vi væl snællt och fint sætta oss på ænnu ett nattåg uppåt mot Umeå. Vi ser vælan hur det går. Med turen vi haft nu på slutet blir det væl så.. :/ Æsch nu ska vi inte vara negativa, vi har haft roligt, sådetså!

Och jag har inte shoppat något på tre veckor førræn nu :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu tror jag det har avstannat här va? jag vill veta hur hela resan va :D