söndag 1 maj 2011

Han säger att det går trögt för bloggen...

...och det är väl sant.
Så hjälp mig, vad ska jag skriva om?
Ni, min stackars lilla läsarskara, vad vill ni ha av mig? Vilka slags inlägg? Finns det några favoriter? Ska jag styra ett nytt En klänning i veckan-projekt? Ska jag ba babbla på om allt skit jag tänker? Bildblogga? Ge mig en väg att gåååååå

Förresten så älskar jag Veronica Maggios nya skiva och den här låten (som inte har nåt med Maggio att göra). TERES, jag tror du kommer gilla den!!


(OBS! Får jag ingen kommentar på detta blir jag sjukt arg och lägger ner)

5 kommentarer:

Josefin sa...

Älskade finaste Sofie! Ge mer allt! Särskilt fina klänningar eller något liknande projekt, typ.

Gaffa sa...

Allt i en salig blandning, som du är så duktig på!

Mirijam sa...

Jag lyssnar gärna till all "skit" du tänker på och ser/bär gärna på alla klänningar/kläder du har så sätt igång och blogga! :*

Teres sa...

bra låt!

Fortsätt blogga, jag vill se mer kort, och veta när du kommer till umeå.

Kråkan sa...

Kul att i alla fall fyra personer vill att ajg ska skriva mera! Puss på er, och tack för fina ord