fredag 6 maj 2011

girl i'm not flirting with you

Jag dricker dyrt vitt vin, äter slemmiga sega stora röda hjärtan och lyssnar på Frida Selander. Har tänt ett ljus också. Melankoliskt värre.

Jag borde göra en lista på saker som jag är bra på. Skulle behöva det. Två saker jag kan sätta upp på min lista är citat från den gångna veckan:

1. Vithåriga mannen på dansen som kom fram till mig i tisdags på sista nybörjarklassen och peppade mig att fortsätta på nästa nivå, för "du är en av dom bästa här". Och så vare ju vår lärare, som jag dansade en sväng med, som "wow"-ade mig.

2. Jag har blivit utnämnd till Månadens medarbetare på jobbet för "hennes empati och genuina omtanke om de boende".

I morgon ska jag fixa håret och ha läppstift och lugna mig lite med självföraktet och tänka att jag är bra. Önska mig lycka till!



Jag blir för övrigt glad av den här bilden på mig, Rebecca, Linda och Peter från nagellacksförfesten. Efter vinet, före tequilan.
Story of my life!

Inga kommentarer: