fredag 15 oktober 2010

yesterday all my troubles seemed so far away

Jag läser gamla blogginlägg på jakt efter en bild. Finner inte bilden, men roas av mig själv och förra hösten. Jag skrev mkt roligare då (det tycker jag iofs alltid) men var ganska höstarg.
Jag skrev tex väldigt många hatinlägg om Horatio i CSI Miami och om busschaufförer.
Jag skrev också om ett munsår med storhetsvansinne som tenderade att spricka och om ett skrattanfall då jag var tvungen att hålla ihop läppen för att det gjorde så himla ont i munsåret (eftersom det sprack). Jag predikade Våga Vägra Jantelagen och Våga Vägra Hösten en bit in i oktober då jag övergick till Våga Vara Höstfin.
Och så skämtade jag om svininfluensan förstås.

Här bjuder jag på Sofies lilla hatlista, daterad 4 oktober -09:

1. Horatio i CSI Miami
2. Busschaufförer (i allmänhet, SLs i synnerhet)
3. Att George dog
4. Höstkylan
5. Att laga middag till mig själv
6. Regn

Inga kommentarer: