onsdag 6 oktober 2010

Låt mig ta dig ut till Farsta baby

Mitt nya liv är i Farsta Strand och i mitt nya liv lyssnar jag på klassisk musik dagarna i ända. Mest pianokonserter. Och så längtar jag efter att läsa den tredje boken i Doris Lessings serie om Martha. Jsg pluggar alldeles för lite inför hp då googling om klassiska kompositörer tar upp mycket tid samt att fantisera om att träffa familjen och diverse utflyttade/ifånflyttade vänner. Vissa har det bra och andra förjävligt. Jag har det inte så mycket alls av nåt nuförtin men ni ska se att snart är höstdeppen här och gnälligheten når nya höjder.
Om jag hade en dator och inte bara en iPad så skulle jag bildblogga. Men det går inte. Lite därför jag bloggat så lite senaste.
End of update on the story of my life

4 kommentarer:

Lina sa...

Tur att jag kommer på torsdagkväll v.44!!

Unknown sa...

Kan du inte go lite inredningsblogg och visa bilder på lägenheten?

Kråkan sa...

Din wish Är min lag kristy, men jag måste först ha en dator med internet. Har just nu bara en ipad med eget simkort och därför internet. Men jag kan inte lägga in mina bilder på den. Capisce? Det är lite svårt att förstå det här med ipads (och meningen med dom)

Kråkan sa...

Lina, har du verkligen bokat då? Jag tror icke de!